piątek, 31 stycznia 2014

DECOUPAGE: świecznik.

Witam was. ! :)
Dzisiaj miałam dość ciężki dzień i żeby się zrelaksować stwierdziłam że podszkolę się w technice decouage.
Robienie różności tą techniką nauczyłam się chyba pół roku temu na pewnych warsztatach i tak mi się spodobała że sama zakupiłam parę rzeczy do tego i tak oto się sama szkole w tym .
"Praktyka czyni mistrza" jak to mówią :)

Do zrobienia świecznika sztuką decoupage jest nam potrzebne :
•nożyczki
•pędzle
•klej specjalny i lakier do decoupagu (razem chyba zapłaciłam za to 30 zł )
•serwetki
•świecznik drewniany czysty (taki mały świecznik nabyłam w księgarni za 6 zł )
•suszarka
•biała farba

Kiedy wszystko już mamy możemy zabrać się do roboty
1. Cały świecznik musimy pomalować białą farbą i czekać aż wyschnie (żeby szybciej wyschła farba polecam używanie suszarki do tego )
2.Bierzemy serwetkę i musimy ściągnąć z niej dwie niepotrzebne warstwy by tylko została ta z nadrukiem.
3.Przykładamy serwetkę do świecznika w miejscu w jakim chcemy ją mieć (może być cała zrobiona w serwetce ale to dłużej trwa bo trzeba wycinać osobną każdą ściankę itd ^^)
4.Smarujemy delikatnie serwetkę klejem na świeczniku i czekamy aż wyschnie
5.Gdy już klej wyschnie i serwetka jest przyklejona smarujemy ją lakierem
6. Czekamy aż całość wyschnie a potem dokańczamy farbą jak chcemy w jakiś miejscach czy coś.





To jest mój świecznik. Jak napisałam, dopiero zaczynam i pomimo tego że czasem mi nie wychodzi mam zamiar się kształcić w tej dziedzinie bo strasznie relaksuje, sprawia frajdę i jest to genialny upominek dla najbliższych . :)
Jeśli czegoś nie rozumiecie to filmików na YT jest od groma . 

PaPa Pasjonaci ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz