sobota, 8 lutego 2014

Scrapbooking. A co to w ogóle jest.?

Witajcie ponownie 

Dziś mam chyba dość pracowity dzień więc mogłam tylko zrobić świeczkę więc w tym poście bardziej się rozpisze na temat pomysłu na siebie niż nad kolejną ozdobą.
Ostatnio rozmyślałam nad rozpoczęciem bawienia się w tzw. Scrapbooking.
Jest to bardzo fajna technika zdobienia kartek, pudełek, albumów, zeszytów itp.
Co to tego potrzeba.?
 tak naprawdę różniaste kokardki , wstążki, kartki itp, ale myślę że to nie jest zbyt duży wydatek bo takie rzeczy da się nabyć za tanią cenę, a systematyczne uzupełnianie kolekcji takich owych rzeczy sprawi że przy małych wydatkach można zrobić bogatą rzecz bądź prezent dla najbliższych ! :D 

Najbardziej z tych wszystkich możliwości scrapbookingu chyba najbardziej zauroczyło mnie zdobienie albumów. Uwielbiam przeglądać rożne zdjęcia z dzieciństwa, wspominać sobie dobre czasy beztroskiej zabawy. Porównując zwykły album do albumu zrobionego własnoręcznie właśnie tą techniką, przeglądanie zdjęć będzie dla nas milsze dla oka , bo w końcu lepiej widzieć ozdobiony album wokół zdjęcia, co pomaga nam się wczuć w dane zdjęcie niż pusta biała kartka ze zdjęciem za folią która po czasie nam się poniszczy, prawda.? :)





A wy jak uważacie.? 
Podoba wam się Scrapbooking.?
Może jest wśród naszych pasjonatów jakiś twórca takich skarbów.? :)

2 komentarze:

  1. Scrapbooking jest super, raz zrobiłam album dla koleżanki na urodziny ze zdjęciami i planuję niedługo zrobić taki duuuży notes gdzie będę wklejać zdjęcia z moich podróży. :)
    Fajny blog, ja też dopiero zaczynam. Jeśli chcesz to wpadnij, zapraszam do siebie :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń