sobota, 8 lutego 2014

Świeczka ^^

Witam ! :)

Może na początku zacznę od tego że jestem wielką miłośniczką świeczek. 
Mam je w samym moim pokoju  8 na wierzchu i multum schowanych po szafkach .
Są różne, ale nie w o chwaleniu się moimi świeczkami dzisiaj jest ten post. ;p
Chciałam dać kolejny pomysł na wystrojenie pokoju i zrelaksowaniu się robieniem czegoś miłego .

Wystarczy tylko mieć:

-słoik jaki kolwiek , najlepiej mały (mój jest po sosie do naczosów) 
-świeczki zwyczajne 
-różne ozdoby typu kokardki, perełki itd
-ciepły klej 

Krok1.

Wymyć dokładnie słoik, a w tym samym czasie roztapiać na małym ogniu świeczki w jakimś garnku malutkim 

Krok2.

Wylać wosk do słoiczka i jak lekko ostygnie dać tam knocik i czymś go umocować by nie zleciał

Krok3.
Ozdabiać .
Tu już trzeba liczyć na własną kreatywność i styl ;p 



To jest moja świeczka którą dziś zrobiłam ;p
Mam nadzieję że jak już zrobicie swoje świeczki to będą wam pięknie ozdabiać pokoje i służyć np. w zrelaksowaniu się .

Baj! :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz